Schrijven

Belang van zichtbaar online
Je bedrijf of jezelf beter positioneren kan op verschillende manieren. Content creëren en delen is daar een belangrijk onderdeel van. De manier waarop is afhankelijk van de positionering, doelstelling, doelgroep en van de boodschap. Het is niet meer boodschap en zenden naar doelgroep. De doelgroep moet de content vinden, dus belangrijk om relevante content aan te bieden aan jouw doelgroep.
Een ding is zeker als je gezien wilt worden, moet je je laten zien. Dit kan door inzet van diverse middelen en media. Geen mensen, zin, kennis of tijd om dit zelf te doen? Judith Kielman kan je hierbij helpen.
Laat zien wie je bent.
“Onze website is eigenlijk verouderd, maar ja we doen het er maar mee”
Website
De website is het visitekaartje van je bedrijf. Wat wil je uitstralen in woord en beeld. Welke kleuren passen daarbij? Welk beeld?
Ook belangrijk dat de site actiegericht is, dat wil zeggen dat de bezoeker contact opneemt per mail, telefonisch of een order plaatst.
Judith kan je helpen een nieuwe website te ontwerpen. Maar ook een professionaliseringsslag maken in de huidige website. Denk aan een logische navigatie, herkenbaarheid, huisstijl, herschrijven van teksten en SEO verbeteren, suggesties voor ondersteunende beelden.

Social media
“Ik moet eigenlijk meer doen met Social media, maar ik heb geen tijd, geen zin, ik weet niet precies hoe ik dat moet aanpakken.”
Ik kan je helpen met het professionaliseren van je social media kanalen in woord en beeld.
Ik zorg dat alles een herkenbare uitstraling en bio heeft. De juiste hashtags zorgen dat je beter gevonden wordt. Het taggen en volgen van de juiste mensen en organisaties zorgen voor meer traffic naar je website én meer volgers en delers op social media.
Een contentkalender helpt om regelmatig te posten van relevante content op social media.
Social media | contentkalender | ghostwriting | beeld | film
Storytelling
Geef je bedrijf een gezicht. Vertel waarom je doet wat je doet? De reis is vaak interessanter dan de bestemming. Stel je kwetsbaar op en vertel je verhaal. Maak met een verhaal je bedrijf menselijk, geef het een gezicht, een karakter. Laat medewerkers aan het woord op de website, een korte film of op op social media.
Altijd met oog voor de doelgroep en met een heldere strategie.

Print | gedrukt
Het schrijven van geprint/gedrukt materiaal is vaak een tijdrovende bezigheid. De content komt vaak van diverse personen. De kunst is dan om in een heldere en consistente stijl de tekst aan te bieden. En, natuurlijk welk beeld past hierbij. Judith kan je helpen met dit hele proces, inclusief het drukken of printen.
Denk aan het schrijven van een: folder, flyer, banner, poster, artikel, persberichten, boekje, een begrijpelijke gebruiksaanwijzing, cv, uitnodiging, kaart of een infographic.